QR-koder

QR-koder

Med QR-koder (Quick Response) får du en effektiv måde at gøre

markedsføringen interaktiv og involverende på. Koderne kan både bruges i

fysiske og digitale medier, og de kan bygge bro mellem dem. QR-koder kan f.eks.

bruges til at flytte forbrugerne fra avisannoncer, tilbudsaviser eller

direct mails til online medier, hvor det er muligt at bestille produkter og

få oplevelser i form af f.eks. film, konkurrencer, små analyser og rabatkuponer.

 

  • QR-koder giver mange muligheder
  • Forbrugerne kan hurtigt og nemt scanne den information, de ønsker
  • Informationen kan personaliseres til de enkelte modtagere
  • QR-koder gør læsere til aktive deltagere
  • Responsen fra forskellige målgrupper og segmenter er målbar
  • Responsen fra forskellige medier, hvor der er brugt koder, er målbar

Vi kan printe dine QR-koder, eller print dem selv, ved hjælp af en lille labelsprinter. Eksempelvis Micra